Trhy, na kterých vám pomůžeme uspět

Při rozhodování, na kterých trzích pomocí PPC reklamy inzerovat, by vás některé ani nenapadly. A přitom nabízí skvělý poměr ceny a výkonu kampaně!

Trhy, na kterých vám pomůžeme uspět

Pro všechny trhy, na kterých PPC reklamu spravujeme, využíváme podpůrných služeb rodilých mluvčích, abychom v našich reklamách používali co nejpřirozenější a nejsrozumitelnější jazyk, respektovali reálie a zvyky dané země apod. Rodilí mluvčí prochází námi volená klíčová slova a vytvářená sdělení a navrhují nám příslušné úpravy.

  • Slovensko
    • Jsme společností, která působí v Česku i na Slovensku, takže správa PPC kampaně ve slovenštině je pro nás stejně nákladná, jako správa kampaně v češtině. Spravujeme desítky kampaní pro naše slovenské zákazníky.
    • Za slovenštinu ve vašich kampaních nezaplatíte ani vy nic navíc, slovenština je pro nás samozřejmostí.
  • Anglicky mluvící země
    • S reklamou určenou anglicky mluvícím zemím pracujeme nepřetržitě. Výhodou je samozřejmě i to, že všichni naši specialisté anglicky hovoří.
    • Anglicky mluvící země patří z hlediska PPC reklamy mezi největší a nejvyspělejší trhy. Ceny jsou proto přirozeně vyšší, což ovšem neznamená, že by se na těchto trzích nedala připravit kampaň s dobrou návratností.
  • Německy mluvící země
    • Naši německy mluvící sousedé, Německo a Rakousko, jsou s námi spojení nejen dlouhou historií, ale i vzájemnými obchodními vztahy. Německo je největším exportním partnerem České republiky, proto PPC reklama v Německu je i častý požadavek našich zákazníků.
    • S reklamou pro německy mluvící země máme zkušenosti a dokážeme odhadnout ten správný styl komunikace pro vaši reklamu a postarat se, aby ji uživatelé vnímali jako zcela přirozenou. Využijeme ve váš prospěch naše kompletní know-how o cílení a efektivitě reklamy. Dosáhnete tak příznivých cen i na vysoce konkurenčním německém trhu.
  • Rusko
    • Oproti ostatním zahraničním trhům má Rusko, ostatně nejen v oblasti internetu, nejedno specifikum. Tím nejvýznamnějším je, že v Rusku jako v jedné z mála zemí na světě není dominantním vyhledávačem Google, ale ruský Yandex. Yandex má silné zastoupení také v některých dalších bývalých zemích sovětského svazu, jako např. na Ukrajině či v Bělorusku.
    • Internetový trh je o něco méně vyspělý, než je tomu v ČR či SR, ale ceny za PPC reklamu jsou přibližně na stejné úrovni.
  • Polsko
    • Polsko je jedním z trhů, o kterém čeští a slovenští podnikatelé uvažují jako o jednom z prvních při zvažování expanze. Polsko nabízí příležitost k oslovení několika desítek milionů uživatelů, a to ve stále poměrně málo konkurenčním prostředí.
    • Polsko nabízí relativně velký a vyspělý internetový trh. Tamní prostředí je v mnoha ohledech podobné tomu našemu a umožňuje realizaci kampaní za velmi příznivé ceny.
  • Maďarsko
    • Maďarský trh lze opět, stejně jako v případě Polska, přirovnat k tomu českému nebo slovenskému. I Maďarský trh bývá jednou z prvních zemí, do kterých se podnikání tuzemských firem rozšiřuje. Maďarsko se ovšem v mnohém liší, pokud jde o tradice a kulturu.
    • Ochota lidí k nákupu přes internet v Maďarsku sice zatím není tak velká, ale z toho důvodu se setkáte také s menší konkurencí.
  • Vietnam
    • Trh, jehož popularita v očích českých podnikatelů je patrně odvozena od velikosti vietnamské komunity v ČR. Jde o jeden z nejrychleji rostoucích trhů na světě, s obrovským potenciálem pokud jde o počet uživatelů. Pokud chcete rozšířit svůj dosah až do Asie, právě investice do reklamy ve Vietnamu je ideální způsob, jak začít.
    • Investujete tak do rychle rostoucího, mladého a dynamického trhu v době jeho největšího boomu! Reklama ve Vietnamu je zatím stále velmi levná.
  • Španělsko
    • Španělsko má jeden s největších trhů pro mobilní služby v Evropě, takže pokud v této oblasti máte co nabídnout, vrhněte se na něj. Mobilní sítě s sebou nesou i relativně vysokou penetraci internetu. Španělský internetový trh je rozvinutý a edukovaný.
    • Ceny PPC reklamy se tu pohybují stále v rozumné hladině, můžete tak uspět i s relativně malý rozpočtem.
  • Itálie
    • Italský trh je možná až překvapivě podobný tomu českému. Je na něm samozřejmě mnohem více uživatelů.
    • Ceny jsou ustáleny na relativně příznivých hodnotách. Přesto není žádný důvod opomíjet plánování PPC reklamy maximálně pečlivě a usilovat o co největší efektivitu.
  • Francie
    • Francie je z internetového hlediska rozvinutý a edukovaný trh, takže zde pravděpodobně narazíte na větší množství konkurentů.
    • Reklamou na specifická, pečlivě vybraná klíčová slova s využitím long tailových výrazů je ale stále možné spustit efektivní reklamní kampaň, která vám vrátí vloženou investici.

Máte zájem o naše služby? Napište nám.

Pošlete nám vyplněný formulář a buďte ve střehu - do 2 hodin se vám ozveme.

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nebojte, vyplněním formuláře se k ničemu nezavazujete.

 

Poslat emailem