E-shop

Vytvoříme vám online obchod, na kterém bude radost nakupovat. Co víc si přát?

Co pro vás v oblasti tvorby e-shopu uděláme

  • Vytvoříme jednoduchý a levný entry-level e-shop.
  • Navrhneme rozsáhlý a nákladnější enterprise e-shop.
  • Vytvoříme vám e-shop vhodný jak pro prodej koncovým spotřebitelům (B2C), tak pro obchodování s dalšími firmami (B2B).

Tvorba jednoduchého e-shopu

Tento typ on-line obchodu je pro vás vhodný, pokud:

  • vaše portfolio čítá maximálně stovky produktů či služeb,
  • je pro vás prodej na internetu doplňkem k činnosti v "kamenném světě",
  • na internetu teprve začínáte a nechcete zpočátku investovat do pokročilého a nákladného e-shopu,

Vlastnosti jednoduchého entry-level e-shopu

  • Podpora nejrozšířenějších platebních kanálů, včetně kreditních karet a systémů jako PayU, PaySec či PayPal.
  • Neuniformní a jedinečný vzhled.
  • Intuitivní a snadno použitelné rozhraní, které respektuje stávající zvyky uživatele.
  • Nabídka nástrojů pro webovou analytiku.
  • Garantovaná dostupnost e-shopu > 99 %.
  • Počet nabízených položek umožňuje jejich ruční vkládání a správu, s možností dávkového zpracování.
  • Variabilita ve stránkách věnovaných jednotlivým položkám - jinými slovy, stránka každé položky nemusí vypadat stejně.
  • Podpora tzv. hezkých URL (SEF URL).

Tvorba rozsáhlého e-shopu

Tento typ on-line obchodu je pro vás vhodný, pokud:

  • považujete prodej zboží a služeb na internetu za významnou část své obchodní strategie,
  • máte široké portfolio produktů a služeb, čítající řádově tisíce až desítky tisíc položek, které je třeba podrobně popsat,
  • přecházíte na toto pokročilé řešení z entry-level varianty e-shopu nebo již mají zkušenosti s jinými e-shopy.

Vlastnosti rozsáhlého enterprise e-shopu

  • Možnost integrace e-shopu se všemi rozšířenými ekonomickými systémy, ERP systémem, CRM systémem atd.
  • Propojení se systémy velkoobchodních dodavatelů.
  • Dostupnost e-shopu i při vysoké špičkové zátěži, způsobené např. spuštěnou marketingovou kampaní.
  • Podpora více jazykových mutací.
  • Vyšší úroveň zákaznické podpory.

Jaká bude výše vaší investice

Ceny za e-shopy se pohybují v rozmezí 30 - 50 000 Kč u jednodušších e-shopů s manuálním vkládáním údajů o zboží. U rozsáhlejších webů se ceny pohybují v rozmezí 100 - 200 000 Kč.

Cenu ovlivňuje mnoho faktorů. Proto uděláte nejlépe, když nám napíšete pomocí formuláře níže. Vše spolu probereme a vy získáte přesnější představu o výši své investice.

Máte zájem o naše služby? Napište nám.

Pošlete nám vyplněný formulář a buďte ve střehu - do 2 hodin se vám ozveme.

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nebojte, vyplněním formuláře se k ničemu nezavazujete.

 

Poslat emailem