Korporátní kultura

Korporátní kultura je definována jako soubor společných představ, které si členové organizace osvojili ve snaze přizpůsobit se prostředí, vnitřně se stmelit a získat konkurenční výhodu.

Definice pojmu

Každá organizace, podnik, firma je chápána jako celek, v rámci kterého se uplatňuje určitý kulturní systém.

Pod pojmem podniková, nebo také organizační či firemní kultura bývá definována jednota společných hodnotových představ, norem, vzorců jednání a projevuje se navenek jako forma společenského styku mezi spolupracovníky a ve společně udržovaných zvycích, obyčejích a pravidlech.

Korporátní kultura je definována sdílenými hodnotami a postupy zaměstnanců a zahrnuje části jako je atmosféra mezi zaměstnanci, přístup k zákazníkům a přístup k obchodním partnerům.

Korporátní kultura nemá žádnou zvláštní materiální formu, ale má značný vliv na úspěšnost firmy. Může být nositelem konkurenčních výhod firmy.

Kde najdete další informace

Mohlo by vás také zajímat

Máte zájem o naše služby? Napište nám.

Pošlete nám vyplněný formulář a buďte ve střehu - do 2 hodin se vám ozveme.

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nebojte, vyplněním formuláře se k ničemu nezavazujete.

 

Poslat emailem