Bannerová PPC reklama

Bannerová PPC reklama přivede uživatele na váš web a zvýší povědomí o vaší značce. Nabízí stejné výhody jako textová výkonová reklama, ale přidává možnost inzerovat na atraktivních stránkách, například na YouTube.

Jak vám naši PPC specialisté pomohou s bannerovou PPC reklamou

  • Vytvoří atraktivní kreativu.
  • Pro zvýšení efektu kampaně využijí pokročilá nastavení reklamních systémů, například remarketing.
  • využijí informací ze své databáze k vyloučení zobrazení banneru na nevhodných stránkách.
Reklamní banner Nemyslíš, zaplatíš Reklamní banner Auto Kelly Reklamní banner Dr. Staněk Reklamní banner Kler Reklamní banner Century 21

Proč byste měli využít bannerovou PPC reklamu

  • Je cenově výhodná. Platíte pouze za uživatele, kteří na váš banner klikli. Ty, co ho "jen" viděli, máte zdarma. Cena za klik se navíc pohybuje v řádu jednotek korun.
  • Posílíte povědomí o značce.
  • Bannery můžete snadno obměňovat podle aktuálních událostí.
  • Budete vidět na tisících serverů v reklamní síti Google.
  • Bannerovou PPC reklamu můžete přesně zacílit a dosáhnout přesně měřitelných výsledků.

V jakých situacích je bannerová PPC reklama užitečná

  • Když propagujete něco, co se málo hledá. Ať už máte nějakou novinku - produkt, službu, celou firmu nebo jen akci - a nechcete spoléhat jen na vyhledávání, zvolte PPC v kontextové síti a v něm grafickou formu, která navíc podpoří známost značky.
  • Bannerovou reklamu je vhodné využít i při propagaci produktů a služeb, u nichž lze vyvolat poptávku spontánně.
  • Když potřebujete podpořit prodej již zavedeného produktu nebo služby.
  • Pokud už využíváte PPC ve vyhledávačích či kontextové síti, ale vaše kampaň má ještě výkonnostní rezervy. Bannery tuto kampaň podpoří a daný produkt nebo služba se bude více vyhledávat. Podobným způsobem bannerová kampaň podpoří i vaše offlinové marketingové aktivity.
Reklamní banner DHL Reklamní banner Alenka v říši divů Reklamní banner Perfecto

5 kroků k úspěšné bannerové kampani

  1. Navrhneme strategii, jak s pomocí bannerové reklamy dosáhnete stanovených cílů.
  2. Vytvoříme kreativu.
  3. Bannery nasadíme na servery v kontextové síti, kde se pohybuje vaše cílová skupina.
  4. Postaráme se o hladký průběh kampaně, průběžně budeme monitorovat úspěšnost a kampaň "ladit".
  5. Vyhodnotíme úspěšnost kampaně. Uvidíte, že tak vyvrátíme některé mýty, kterými je bannerová reklama opředena.

Jaká bude výše vaší investice

Cena za měsíční správu bannerové PPC kampaně se pohybuje nejčastěji v rozmezí 3000 - 7000 Kč.

Není na škodu připomenout si, že bannerová výkonová reklama placená za proklik je cenově výhodná. Předem si určíte, kolik můžete utratit, a tuto částku nic nezmění. CPC navíc v tomto případě není nijak velká.

Ideální výši investice do PPC reklamy ovlivňuje mnoho faktorů.

Proto uděláte nejlépe, když nás kontaktujete pomocí formuláře níže. Vše spolu probereme a vy získáte přesnější představu, za jakých podmínek se vám využití bannerů pro propagaci vyplatí. Také vám nastíníme, jak bude vypadat naše spolupráce.

Máte zájem o naše služby? Napište nám.

Pošlete nám vyplněný formulář a buďte ve střehu - do 2 hodin se vám ozveme.

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nebojte, vyplněním formuláře se k ničemu nezavazujete.

 

Poslat emailem